01 November 2012

♥ First day Of November ♥


Aku dok post tgh mlm kot sbb nak cerita psl semalam, 31 Oktober. Hewhewhew.. Hari tu adalah hari yang paling menggembirakan. Pasal, kawan-kawan aku sumer cerite pasal Artis Korea. Kitorang dudok sebaris then, mula daripada kiri hingga ke kanan ade gelaran diorang sendiri n psngn selebriti.. Oke. Aku list yg dari kiri dulu oke. Hujung sekali tu, kanan lah kan? :) 

1. Tiffany SNSD ♥ Eunhyuk SUJU

2. Kim Yoona ♥ Taecyeon 2PM 

3. Lee Ji-Eun ♥ Jang Wooyoung 2PM 

4. Baek Suzy ♥ Junsu 2PM 

Aku, 5. Choi Sulli F(X) ♥ Choi Minho SHINee 

6. HyunA ♥ PSY 

7. Victoria ♥ Nichkhun   

 

Choi Minho & Choi Sulli. 

 

IU @ Lee Ji-Eun & Jang Wooyoung.


p/s: Suka hati diorang je nak buat pasangan sendiri. Kalau Choi Sulli dan Choi Minho & Lee Ji- Eun dan Jang Wooyoung tu memang real lah kot. Memang pernah pun. Aku raselah. Atas tu? Kan ade? Hehe. Lantak diorang lah nak buat ape. Ape-ape pun, selamat malam. Assalammualaikum, kalau tak jawab dosa kalau jawab SAYANG.


No comments:

Post a Comment

Komen yg baik2 je tau.. NO HARSH WORDS.. Trima kasih daun keladi, kalau boleh, komen bnyk bnyk lagi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...