28 November 2012

♥ K-Pop 2 ♥


Topik yg dulu, ARTIS K-POP  kesukaan aku. Skrg nih, Bhsa Korea pulak. Aku tau sedikit sebanyak bhsa Korea ni, so sedikit sebanyak jugak lah korang tau yer. Hehe. Kalau ade yg slh, bgitau yer. Komen kat bwh. Saye budak baru belajar. Hehehe. ^___^

Annyeong : Hye

Saranghae : I Love You 

Cheon beoneul malhaedo mojara : Even I say it a thousand times, it's not enough 

Keuriwo : I Miss You 

Keuri-un sunkan-mada deo keuriwo : Each moment that I miss you, I miss you more 

Bureu-go bureu-go bureumyeon : I call you and call you and call you 

Jakkuman tteo-oreuneun eol-kul : And your face keep floating up 

belom hbis lagi tp ngantok suda. bye. nnti smbung lg yerp. ;)

No comments:

Post a Comment

Komen yg baik2 je tau.. NO HARSH WORDS.. Trima kasih daun keladi, kalau boleh, komen bnyk bnyk lagi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...