27 January 2013

♥ Cuti Chinese New Year ♥


Hye. Tgh buat ape tu? Hahaha. Okayy. Let's straight to the point to our topic. :) Aku, punye laa terkejut, skolah aku bagi 2 hari jer cuti Chinese New Year. Bile weekend ni, aku jumpe kwn aku, tnye diorang brpe lame cuti, ade skolah yg smpai 1 to 2 weeks holidays. Tak ke giler aku dibuatnyer? Hmm. Jeles pulak tgok diorang cuti panjang. Tu la, ada benefits jugak kalau sesebuah sekolah tu bnyk budak Cina. Dpt cuti pnjg. Ni, aku terkena skolah yg bnyk budak Melayu, haaa. Rasekan! Takde cuti pnjang bagimu~ Hahaha. I'm really dissapointed at my new school. -.- Ya Allah, tabahkanlah hati hamba mu ini. Berikanlah sedikit kekuatan untuk aku supaya dpt berfikir secara positif tntang 'cuti pendek' ini. :'( Aku rindu kawan aku! ~ Kalau nak tunggu bulan April, lame lagi tuu. Huargh! Kalau cuti Raya Puasa. Hurm. But, certain persons, tell me, that I'm always berprasangka buruk, bad thinking n so on. Tp, diorang tak tau, ape punca aku slalu jd mcm tu. Grr. Anyway, Gong Xi Fa Cai. Angpau mari. Hehehe. Kbye. Assalammualaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang. ^_________^ 

No comments:

Post a Comment

Komen yg baik2 je tau.. NO HARSH WORDS.. Trima kasih daun keladi, kalau boleh, komen bnyk bnyk lagi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...